დღე დაიწყო საკმაოდ საინტერესოდ რადგფან განვიხილეთ რამდენიმე კოლეგის სლაიდ შოუ- აგრეთვე წარმობვადგინეთ პროექტის თემაზე შექმნილი ბუკლეტები, რაც საკმაოდ მაპროვოცირებელი იყო...
განვიხილეთ მოდული 5 , აქტივობა 1, რომელიც დაგვეხმარება მოსწავლესათვის სათანადო რუბრიკის შერჩევაში, რათა იცოდნენ პრეზენტაციის დროს რისი მიხედვით ვაფასებ.
განვიხილეთ აგრეთვე 2 აქტივობაშო შეფასების ცხრილი რომელიც დაგვეხმარება სასწავლო პროექტის გეგმის პროცესის განხილვაში.
გავეცანით აგრეთვე ცხრილს - ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე, რომლის მიხედვითაც დრაივში შევადგენეთ პროექტის მიხედვით გათვალისწინებული საკვანძო კითხების კითხვარი - მოსწავლეებისათვის ინდივიდუალურად. აქ ჩამოშლილი ჩარჩო მაძლევს საშუალებას შევქმნა სხვადასხვა ტიპის კითხვარი. ეს არის:
1 ტექსტ- ნიშნავს მოკლე ტექსტ. ინფორმაციას
განვიხილეთ მოდული 5 , აქტივობა 1, რომელიც დაგვეხმარება მოსწავლესათვის სათანადო რუბრიკის შერჩევაში, რათა იცოდნენ პრეზენტაციის დროს რისი მიხედვით ვაფასებ.
განვიხილეთ აგრეთვე 2 აქტივობაშო შეფასების ცხრილი რომელიც დაგვეხმარება სასწავლო პროექტის გეგმის პროცესის განხილვაში.
გავეცანით აგრეთვე ცხრილს - ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე, რომლის მიხედვითაც დრაივში შევადგენეთ პროექტის მიხედვით გათვალისწინებული საკვანძო კითხების კითხვარი - მოსწავლეებისათვის ინდივიდუალურად. აქ ჩამოშლილი ჩარჩო მაძლევს საშუალებას შევქმნა სხვადასხვა ტიპის კითხვარი. ეს არის:
1 ტექსტ- ნიშნავს მოკლე ტექსტ. ინფორმაციას
2.პარაგრაფ ტექსტ- სადაც თავსდება დიდი ტექსტი
3. რამოდენიმე პასუხიდა ერთის არჩევის სავარაუდო პასუხის უფლება შეიძლება შესაბამისობის ტესტიც
4. ჩეკ ბოქსი- რამოდენიმე პასუხიანში რამოდენიმის არჩევის უფლება აქვს პასუხებიდან
5. სიიდან არჩევა სავარუდო პასუხების ანუ სწორი მსჯელობის შერჩევა
6.
მიუთითოს თვე და რიცხვი ანუ თარიღიანი კითხვა გვარის მერე ახალი
კითხვისთვის შევიდეთ დობავიტ ელემენტში და ასე ყოველი მოდევნო კითხვისთვის
ოღონდ არ ჩამოვშალოთ.
აქ შემდეგი რუბრიკაა- ფორმის გახსნა- რათა შევხედო შექმნილ რეალურ ფორმას. ანუ როგორი ფორმა ეგზავნებათ მოსწავლეებს.
გმადლობთ ბატონო გიორგი ასეთი ნაყოფიერი დღისათვის..
გმადლობთ ბატონო გიორგი ასეთი ნაყოფიერი დღისათვის..
Комментариев нет:
Отправить комментарий